LATEST POST

Cvičení pro zdraví na prosinec.

Cvičení pro zdraví musí být správně načasované. Každý měsíc v roce potřebuje náš organismus něco jiného.

Číst dál →

Jak pečovat o pleť a kůži.

Léčení přes kůži patří mezi nejvýznamnější regenerační metody, protože se dotýká naší psychiky a duše.  

Číst dál →

Cvik na listopad a imunitu.

Číst dál →

Jak na těžké a oteklé nohy.

  Cvičení také pomáhá uzdravovat bolavá kolena.    

Číst dál →

Jak na prokrvení prstů, karpální tunely a tenisový loket.

Číst dál →

Cvičení na žaludek a říjen.

Číst dál →

Cvičení na lymfatický systém.

Číst dál →

Cvičení na slezinu.

Číst dál →

Jak na regeneraci pohybového aparátu.

Záda, klouby a celý pohybový aparát je závislý na funkci chodidel. V současné době má většina lidí oslabené prsty na nohou a chodila což způsobuje velké zdravotní potíže. Ve cviku se naučíte efektivně aktivovat chodidla.

Číst dál →

Jak zlepšit krevní oběh.

Cvičení na krevní oběh cvičíme pravidelně a intenzivněji především v červenci.

Číst dál →

Page 1 of 12